Slovník pojmů > Pojem - Organická návštěvnost

Pojem - Organická návštěvnost

« Back to Glossary Index

Organická návštěvnost označuje počet návštěv webové stránky, které pocházejí z neplacených (přirozených) výsledků vyhledávání ve vyhledávačích, jako je Google, Bing, nebo Yahoo.

Tato návštěvnost je získána díky tomu, že se webová stránka dobře umístí ve výsledcích vyhledávání na základě relevance k dotazu uživatele, kvality obsahu, optimalizace pro vyhledávače (SEO) a dalších faktorů, které ovlivňují hodnocení vyhledávači. Organická návštěvnost se obvykle buduje dlouhou dobu, ale na druhou stranu za ni nemusíme zaplatit ani korunu.

Na druhé straně pak stojí placená návštěvnost (Paid Traffic), které se dá dosáhnout téměř okamžitě, ale za to nás může vyjít pěkně draze.

Příklad: Pokud byste se proklikli na označený web, jednalo by se o organickou návštěvnost, protože vývojář nemá zaplacenou propagaci. Pokud bychom se však přemístili na web výše (označený jako „Sponzorováno“), již by se jednalo o placenou návštěvnost, protože si majitel webu propagaci zaplatil.

Nutno podotknout, že existuje také tzv. Přímá návštěvnost (Direct Traffic), což znamená, že se uživatelé dostanou na web pouze pomocí odkazu.

« Zpět do slovníku

Elegant Web

Mým cílem je vytvořit půvabný moderní web design za pomoci nejnovějších pluginů a funkcí. K tomu využívám prémiových šablon, které následně upravuji Divi builderem.